Shankhill + Muriel's

Igår promenerade Isabelle och jag runt i Shankhill (unionistiskt/protestantiskt område) och i stan.


Gångbro över motorvägen


'A Protestant farmer's wife guards her husband against sectarian attack from across the border' står det


Shankhill Road


Shankhill Road


En del av en av alla 'freedom walls' som finns här, tycker nog att den är lite läskig ändå


Och från murarna direkt till bästa Muriel's, där kan man fika, äta eller dricka öl, vi började med kaffe och efterrätt


Fin inredning med underkläder i taket, sånt som man blir glad av


Fatta mysigt


Massage av Julies onda nacke efter att hon tränat tacklingar i rugby

Och jag inser att jag inte har en enda bild av Isabelle här, det är för att det är hon som tagit alla bilderna, jag är sämst på att ta fram kameran. Dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback