Tidningen Varför

Igår skulle jag plugga. Tackade nej till Julies förslag om att gå ut för att jag tänkte vara en duktig student och plugga inför det class test som jag har idag (om 30 min, hjälp!). Kom hem från skolan och skulle bara kolla de obligatoriska bloggarna innan jag satte igång. Sen hamnade jag här - hos Tidningen Varför. Och var fast. Tror jag klickat mig ett år bakåt i tiden och kan inte sluta läsa. De är hur bra som helst, arga, elaka och har helt rätt i allt. LÄS!

Så idag tvingade jag mig att gå till Maggie May's (brunchställe) och plugga, dyrt att äta ute och jag luktar stekflott men jag fick i alla fall något gjort. Hade jag inte fått här, skulle fastnat igen.

(Förlåt om någon som har tentaperiod fastnar, det är på egen risk att klicka på länken)

Och jag vet att jag är sorglig som stannar hemma vid datorn istället för att gå ut men det var liksom inte det som var meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback